| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden

Willkommen in diesem Forum

Plekken in de Salomon Speedcross 5 buitenzool
 1
06.05.20 13:14
mawoetiao 
Plekken in de Salomon Speedcross 5 buitenzool

Ik ben er gewoon bekend mee om rond te gaan met onpartijdige laarzen en schoenen zonder pronatie te reguleren, dus de TPU-hardheid inserts hebben er nogal wat gebruikt zodat je dat kunt. Functie, de kwaliteit van pronatie reguleren ze geven je is absoluut onbeduidend meer dan genoeg geen hardloopschoenen dragen kon niet 100% uit deze stap komen. Ik geniet in eerste instantie van onpartijdige laarzen en schoenen, wat betekent dat dit een expert leek om te doen, maar niettemin dat een serieuze pronatie van sportliefhebbers atletische schoenen regelt, ik ben er nooit van verzekerd dat Bushido II ze gaat trimmen.

Buitenzool

Een Bushido II is uitgerust met Los Angeles Sportiva's FriXion XT-plastic, FriXion Purple genoemd, op sommige plekken in de Salomon Speedcross 5-buitenzool, die gemaakt is om je stabiliteit en grip en veerkracht te onderdrukken. Een buitenzool wordt zeker van binnenuit weggenomen één maar twee porties, door gebruik te maken van meer gecompliceerd plastic naast de zijkanten om meer veerkracht te krijgen plus minder hard plastic in het midden voor verbeterde tractie.

A lugs zijn middelgroot: groter dan al die voor laarzen en schoenen, inclusief de Altra Top-kwaliteit vijf. 0 en ook een Los angeles Sportiva Lycan, niettemin een veel lager profiel dan alleen een magnetische sportschoen inclusief de Altra Queen MT en ook een Los angeles Sportiva Mutant. De buitenzool van een Bushido II heeft het voordeel van een Affect-remsysteem Procedure beschikbaar op min of meer elk van de trl-laarzen en -schoenen van Los angeles Sportiva. Daarom biedt het omringende nokken deze helling rond tegengestelde geleiding. Salomon Speedcross Pro-schoenen Los angeles Sportiva zegt dat het volgende bijdraagt ​​aan ofwel krachtvermindering plus uitbreiding van weefseltractie voor moeilijke geografie. Ik had onder geen enkele omstandigheid de capaciteit om een ​​grote variantie te zien rond vaak plekken in overeenstemming met alternatieve laarzen en schoenen of bedrijven, maar het zou naar mijn mening zeker geen schade toebrengen aan de werking van een schoen.

Gordon Gianniny beoordeelt een Sportiva Bushido II uit Los Angeles om een ​​tenderplek te bemachtigen

Los angeles Sportiva Bushido Salomon Speedcross Pro Schoenen II- Buitenzool

Unieke moderne ontwikkelingen komen uit, ik ben op dit moment al behoorlijk gelukkig geweest met de buitenzool van de Bushido II. Een atletische schoen grijpt heel goed voor stenen, plantwortels, een harde weg en de meesten van allemaal. Bijvoorbeeld bijna elke niet-modder atletische schoen, ze glijdt en glijdt een beetje rond diepgaande Salomon X Ultra 3 GTX schoenen magnetische en ook gebroken kalksteen, maar dat is zeker dat ze waarschijnlijk verbonden zijn met een allround atletische schoen inclusief de Bushido II. Een mix van zeer moeilijk plus comfortabel plastic aan de buitenzool levert over het algemeen de resultaten voornamelijk perfect op voor nieuw geïnstalleerde platen, die ik zal waarderen als ik gekleed ben in Salomon-schoenen om een ​​sportschoen te kopen om stromen te krijgen plus natuurwandelingen rond Yosemite plus Sequoia of Nobleman Canyon Country 's Pretparken.

1
hardloopschoenen   Speedcross   krachtvermindering   tegengestelde   Affect-remsysteem   atletische   Angeles   Top-kwaliteit   overeenstemming   ge´nstalleerde   waarschijnlijk   weefseltractie   sportliefhebbers   Sportiva   ontwikkelingen   buitenzool   Salomon-schoenen   natuurwandelingen   schoenen   Bushido